Kvalitetstid

Clara Jonsson / Permalink / 3
Igår kom Elin förbi en sväng och umgicks. Vi målade tillsammans och oj vad jag älskar att måla med någon! Det är den bästa kvalitetstiden för mig, sitta och måla, prata och lyssna på go musik. Åker utomlands om 3 v och då planerar jag och syrran att ta med målargrejor o måla på stranden, istället för att typ läsa bok (MYS).
 
Sen åkte jag och jobbade, kände mig ganska dålig innan och det var så sjukt mycket folk så jag var grinfärdig när jag kom hem. Så trött! Nu ligger jag bara och tokchillar i soffan, blir frisk. Ha en trevlig kväll♥
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

gud va fint

#2 - - Matilda Berlin:

SHIT vad duktig du är! Fullkomligt älskar din målning =)

#3 - - Victoria:

Så fin! Önskar verkligen att man själv hade mer talang haha

Till top