Firande

Clara Jonsson / Permalink / 3
Idag tar min kära kusin Elias studenten! Han är så duktig så han t.om. fått stipendium, stolt kusin! Missade Dennis lillebrors skolavslutning men fick se ett litet klipp där hans klass dansade, även där vart jag alldeles stolt! Så ledsen över att jag inte kan vara med på tjejernas skolavslutningar, tycker sånt är så fint.
 
Min dag började vilket fall väldigt tidigt, för tidigt för min smak (kl 7) då jag åkte och skjussa Dennis och sedan åkte till Birsta. Eftersom jag ska börja jobba på Cubus så vill jag såklart ha lite kläder från dom och just idag mellan 8-10 hade dom hela 40% på allt i butiken, so i went crazy (inte jätte crazy kanske). Inte shoppat vanliga kläder på flera år så det behövdes lite grejer om jag säger så. Handlade 2 par jeans, ett par harems byxor, 2 t-shirts, 1 bh, glasögon, trosor, linnen samt en jätte fin klänning, allt för tusenlappen. Vilket kap säger jag bara! Kul med lite uppdatering på garderoben.
 
Nu ska jag iväg på Elias mottagning och äta min favorit, SMÖRGÅSTÅRTA! Hade!
 
 
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

fina ögon :D

#2 - - Johan:

Smörgåstårta är riktigt gott.

#3 - - Sara:

Vill du säga vart toppen kommer ifrån?
Så snygg 👍🏻☺️

Till top