Helgen

Clara Jonsson / Permalink / 0
Godkväll på er. Igår stannade jag hemma från jobbet och sov typ hela dan, var alldeles utslagen så det behövdes. Sen idag tog jag mig ändå till jobbet, kände mig mycket piggare men dock så har jag fått blåsor i halsen så det gör jätteont att svälja. Pricket över i:eet var nog att jag glömde nyckeln hemma och Dennis slutade inte förrän 2 h senare... Men nu är jag hemma och har myst ner mig i soffan med myskläder, massa kuddar och B&J. 
 
Måste bara få ge er ett exempel på hur korkad (men rolig) min pojkvän kan vara. Vi hade tagit fram en tillbringare med vatten och han frågade om jag trodde han kunde dricka upp allt, jag ville såklart se detta dumma påhitt så jag utmana han. Sen började han dricka, och han drack upp allt (det var MYCKET vatten), alltså jag skratta så jag råka fjärta på mig (jag har bara pruttat 2 ggr framför han på snart 1,6 år så då fattar ni hur mycket jag skratta) och sedan sprang han på toa och spydde. HAN SPYDDE haha ja dog. Ni ska se hans mage nu. Det var kvällens underhålling! Ha nu en fin kväll♥
 
Till top