Dagens brutalpass

Clara Jonsson, Träning, Övningar / Permalink / 1
Godmorgon! Igår bokade jag in Amanda på ett pass med mig, dock kände jag redan igårkväll att jag höll på att bli lite krasslig (säkert bara för att jag skrev att jag aldrig skulle bli sjuk igår..). Så jag gurglade saltvatten, skrapade tungan (hört att det ska vara bra haha??) och tog lite extra ingeföra shots. MEN ändå så var jag lite svullen i halsen imorse, typiskt när jag äntligen tar mig till gymmet. Iallafall så tänkte jag att Amanda inte kunde komma undan! Så det vi skulle köra idag fick hon köra själv med mig peppandes brevid, gratis PT-timme ;)
 Nedan kommer passet som ni hemskt gärna får testa själv, vill ni se film på övningarna så kommer det komma på min instagram ikväll (clarajonssson).
 
Dagens pass:
Vi valde ut 5 övningar, varje övningar kör man direkt efter varandra 10 reps på varje 6 varv.
- 10 reps Hopp latsdrag (du hoppar upp och håller emot på vägen tillbaka)
- 10 reps Situps (crossfit variant)
- 10 reps Marklyft
- 10 reps Kettlebell swings
- 10 reps Burpees
 
Alltså alla dessa övningar ovan direkt efter varandra 6 ggr, ingen vila. Det man gör är att sätta på en klocka när man börjar, sedan låter man den ticka på tills man är klar med alla 6 varv. Så ju mer man vilar (som man såklart får) ju mer tid går det. Så sedan när man gör denna nästa gång så ska man försöka slå sin förra tid! Amanda kämpade på väldigt bra och vilade nästan inget alls, hennes tid slutade på 23.40 min. Lycka till♥ 
#1 - - Frida:

Va sugen jag blir att börja gymma igen, härliga bilder :)

Till top