Jobb och frukost

Clara Jonsson / Permalink / 1
Godmorgon! Sitter just nu och äter mig frukost, det är inte likadan som gårdagens utan en surplande variant (smoothie). Det är verkligen min och Dennis vanliga frulle, för det är så enkelt! Mixar alla möjliga bär (ju fler olika ju bättre), kvarg (proteinkällan, går bra med proteinpulver eller äggvita också), mjölk, bananer (alltid för att få en sötare smak), havregryn sen brukar jag lägga till chiafrön också. MUMS! 
 
Är så glad idag för att jag igår gjorde av mig med lite jobb som jag legat efter med, skrev några träningsscheman så det var skönt att det är klart. Nu ska jag iväg och träna med Sandra igen, dags för ett axel och bröstpass. Längesen jag körde bröst nu så det ska bli kul! Har fruktansvärd träningsvärk i baksidan och ryggen, så känner mig seg men det ska nog gå vägen detta. Trevlig dag♥
#1 - - Linda:

Mums, så gott det såg ut! :D

Till top