Sjukdag nr 100

Clara Jonsson / Permalink / 2
Gick inte till jobbet igår. Mådde alldeles för dåligt, febern och huvudvärken tog kol på mig. Jag mådde tom. Så dåligt satt när morsan ville komma och ta hand om mig så fräste jag bara åt henne haha. Och vem tackar nej till och bli omhändertagen? Inte jag iallafall!

Idag är det inte mycket bättre.. Så blir soffliggandes idag också. Sämst! Men vad gör man? Bara jag är frisk till på torsdag då Ellen kommer.


#1 - - Anonym:

Hej Clara! Du är otroligt imponerande och älskar att följa din instagram där du visar många bra övningar och mycket av dig själv,det är kul! Dock följer jag dig på snapchat och detta säger jag inte för att vara elak,beskylla dig för ngt elr skapa problem, men har reagerat på hur du gärna vill "tafsa", spec på fitspoEllen, och undrar om du förstår att det egentligen är sexuellt ofredande? Det är såklart skillnad ifall hon är med på det och ni båda gör så på varann helt oprovocerat, men om du exempelvis varit en killkompis å gjort så på henne hade det blivit en större grej pga det helt enkelt inte är ok. Om ni inte på ngt sätt är överens om att de är ok så kör på, men annars tkr jag du ska fundera lite på om det verkligen uppskattas, alla vågar inte säga ifrån. Med tanke på att hon förut upplevt sexuella övergrepp (har följt hennes blogg i 1 år) kanske detta är extra jobbigt. MEN jag vet inte. Som sagt så vill jag ej beskylla dig för ngt, bara få dig att inse att det inte alltid uppskattas att bli tagen på och alla vågar ej säga ifrån, även om man är kompisar... Kram!

#2 - - Liza:

Ät lite ben&jerrys, det brukar alltid gå hem. Krya på dig!!

Svar: Ätit typ varje dag hehe! Tack vännen!
Clara Cornelia Jonsson

Till top