Dagen

Clara Jonsson / Permalink / 6
Hej fina ni! Nu var det ett bra tag sedan, har dock noll motivation för bloggen. De är några av er som är trogna och kikar in varje dag, men det är ändå inte en sådan stor mängd så då blir jag omotiverad att blogga mer och då lägger jag hellre ner mer tid och fokus på min instagram. 
 
Idag ska jag försöka vara produktiv och göra massa! Har just rensat alla miljoner bilder från veckan i Norge, nu ska jag käka lite sedan dra in till stan för att köpa mig en gitarr. Älskar musik och att sjunga och spela piano, men sedan jag flyttade hemifrån så vart det inget annat än sång i duschen. Men då i helgen så lärde jag mig spela gitarr och tänkte inte låta detta också dö ut! Sen ska jag väl antagligen spela lite på min nya gitarr, gå ut med hunden, planera lite inför Stockholmresan, laga mat och därefter träna. Hoppas ni får en underbar dag kära ni!
#1 - - ulrikke:

Hei,jeg lurte på om du har en epostadresse som jeg kan kontakte deg på? Lurer på om du kan vise meg/gi meg øvelser til rygg

#2 - - Tilda:

Hej!
Jag har två frågor till dig.

Varför förbränner man mer kalorier på crosstrainern än på tex löpbandet? Jag i princip att det är exakt lika jobbigt.

Kan man lita på displayen om hur mycket man har förbränt på tex crosstrainern eller bandet? Känns nästan omöjligt att förbränna så mycket som det faktiskt står eller är det verkligen så?

Älskar din blogg, kram!


Svar: För du rör på armarna också så då förbränner du mer! Annars är det ingen skillnad! Nja alla maskiner säger faktiskt olika och sen är det olika beroende på om du ställt in din vikt ålder och längd, så jag tipsar om att du googlar det istället! Kramkram
Clara Cornelia Jonsson

#3 - - Hanna:

Hej

Får jag göra en instagram fanpage för dig? :)

Svar: Haha ja de får du väl göra!
Clara Cornelia Jonsson

#4 - - Jenny:

Du är en grym inspiration asså! älskar när du lägger upp då du gör övningar på insta :D keep going! kram :)

http://nouw.com/jennes

#5 - - Anna:

Jag tycker jag är så smal hur får jag lite mer fett på kroppen? Tacksam för svar

#6 - - Johanna Lindström:

Jag älskar verkligen din blogg och instagram!! Kram:)

Till top